Warsztaty

eTEE Logo

Zapraszamy na warsztaty „Robotics to Support Adult Education” organizowane w ramach IX Konferencji eTEE.

Programowałeś kiedyś wspierając się sztuczną inteligencją? A może AI pomogła Ci wygenerować piękne obrazy? Wolisz pisać? I tu o pomoc AI nietrudno. Jeśli chcesz wziąć udział w anglojęzycznym warsztacie na wybrane z powyższych zagadnień, to zapraszamy na pierwszą część naszych warsztatów. Jeśli jednak sama AI to za mało i wolałbyś czegoś bardziej „robotycznych” narzędzi, to z pewnością druga część warsztatów w tym pomoże. Poznasz profesjonalne oprogramowanie Robotics Toolbox oraz MyModelRobot umożliwiające zmierzenie się z nie lada wirtualnymi wyzwaniami. A jak je wykorzystasz na swoich zajęciach? Podpowiemy… a może i Ty się z nami podzielisz swoimi pomysłami?

W ramach sesji przedstawimy także wyniki projektu Help educators to teach through robotic tools oraz pokażemy udostępnione zasoby edukacyjne.

Plan warsztatów:

Wykład wprowadzający, Grzegorz Granosik (30 min, online) Wprowadzenie do rezultatów projektu – kursu online na temat wykorzystania robotów w edukacji.

Część 1. How robotics can help the teachers, Gertruda Gwóźdź-Łukawska, Elżbieta Radaszewska, Igor Zubrycki (60 minut)

Część 2. Artificial Intelligence: Emerging opportunities for the science and education sector, Konstantin Gospodinov (online), Gertruda Gwóźdź-Łukawska, Elżbieta Radaszewska (60 min)


Termin: 19.09.2023, godz. 9:00-11:30

Forma: mieszana (warsztat stacjonarny z elementami wykładu online)

Ilość osób: max. 20 (decyduje kolejność zgłoszeń)

Wymagania: własny laptop

Prowadzenie:


Grzegorz Granosik, Gertruda Gwóźdź-Łukawska, Elżbieta Radaszewska, Igor Zubrzycki, Politechnika Łódzka oraz Konstantin Gospodinov

 

 

Organizatorzy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

To jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych oraz nowoczesnych polskich uczelni. Jest uczelnią przodującą w Polsce w dziedzinie nowoczesnych technologii, zajmującą wysoką lokatę w skali międzynarodowej. To drugi najstarszy i największy uniwersytet techniczny w Polsce, tworzony przez 16 wydziałów.

Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH (CeLiID AGH)

Jest jednostką pozawydziałową Uczelni, która zajmuje się wspieraniem rozwoju e-learningu i nowoczesnych metod kształcenia w AGH. Tworzymy i dostarczamy nauczycielom i nauczycielkom akademickim oraz osobom studiującym środowisko uczenia się w oparciu o otwarte narzędzia (Uczelniana Platforma e-Learningowa), szkolimy z efektywnego wykorzystania nowych technologii w projektowaniu i prowadzeniu zajęć, a nade wszystko dbamy o zakorzenienie praktyki i badań edukacyjnych. Wspieramy także tworzenie i wykorzystywanie Otwartych Zasobów Edukacyjnych tworząc serwis OPEN AGH.

Politechnika Gdańska

Założona w 1904, jest jedną z najstarszych w Polsce autonomicznych uczelni państwowych i najstarszą na obecnym terenie Rzeczypospolitej politechniką. Obejmuje 8 wydziałów, na których studiuje ponad 27 tysięcy studentów na studiach inżynierskich i magisterskich realizowanych w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym. Uczelnia zatrudnia niemal 2500 osób, w tym około 1400 nauczycieli akademickich. Politechnika Gdańska jest organizatorem wielu krajowych i międzynarodowych konferencji, sympozjów i seminariów. Prowadzi wymianę międzynarodową osób studiujących i pracujących w Uczelni.

Centrum Nowoczesnej Edukacji PG

to jednostka powołana 1 marca 2021 roku w celu wspierania nauczycieli i nauczycielek akademickich we wdrażaniu innowacyjnej dydaktyki. Zespół CNE liczy 14 osób (metodycy, projektanci graficzni, realizatorzy multimediów, programiści, projektanci ekranów użytkownika). Misja nowej jednostki to budowanie ekosystemów uczenia się w oparciu o metodykę nauczania, najnowszą wiedze neuronaukową i w uważności na potrzeby drugiego człowieka. To laboratorium zwinnego poszukiwania rozwiązań wspierających proces efektywnej nauki w oparciu o wiedzę naukową.

Najważniejszym celem jest wspieranie nauczycieli w refleksyjnym projektowaniu środowiska aktywnego uczenia się, zarówno w zakresie metodyki nauczania oraz obsługi narzędzi, jak i budowania wspólnoty nauczycieli akademickich i sposobów komunikacji oraz wspierania w tym procesie uczniów i studentów.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej