Debata oksfordzka

Edycja IV
Kurs stacjonarny
8 godz. dydaktycznych
4,4
ocena uczestników

Debata oksfordzka to skuteczne narzędzie w pracy dydaktycznej gwarantujące pełne zaangażowanie studentów. Jest szczególnie użyteczne jako metoda aktywizacji grupy, w której przeważają osoby niechętnie zabierające głos z własnej inicjatywy. Sprawdza się także jako narzędzie w edukacji zdalnej, w sytuacji, w której przykucie uwagi studentów jest dodatkowo utrudnione. W proponowanej przez nas zmodyfikowanej wersji debata oksfordzka może być prowadzona także w trybie asynchronicznym.

Podczas szkolenia:

    • poznasz zasady, przebieg i korzyści związane z zastosowaniem debaty oksfordzkiej;
    • zobaczysz, jak można zrealizować debatę online, zarówno synchronicznie, jak i asynchronicznie.


Forma: warsztaty stacjonarne
Potwierdzenie: zaświadczenie
Prowadzenie: Jowita Guja z WH AGH

 

Może Cię też zainteresować

Wasze rekomendacje

To świetny trening umysłu, logicznego myślenia, opracowania strategii. Jak granie w szachy gdzie losuje się kolor pionków, który tylko określa kto zaczyna partię, a dobór ruchów zależy od pomysłowości i kreatywności.

Wzbogacę seminaria i ćwiczenie o dyskusje. Rozważę też organizację poza zajęciami debat oksfordzkich np. w ramach kół naukowych.

Inna forma przekazania wiedzy, pole do dyskusji, pogłębiania wątków. Super!

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej